Házirend
Kedves Vendégeink!
Köszöntjük Önöket szállodánkban, egyben jó pihenést, kellemes felüdülést és élményekben gazdag kikapcsolódást kívánunk!
Szállodánk valamennyi munkatársa mindent megtesz e célok megvalósításáért, azonban ehhez vendégeink együttműködése is nélkülözhetetlen. Ennek érdekében tartjuk szükségesnek az alábbiakban megfogalmazott normák figyelembevételét és betartását.
A házirend a szállodai szerződés elválaszthatatlan része.
Bejelentkezés
A szobákat a megérkezés napján 14.00 órától lehet elfoglalni. Ettől korábbi érkezés előzetes egyeztetés alapján lehetséges.
A szoba 14.00 óránál korábbi elfoglalása esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani.
Vendégeink szobakulcsként kártyát kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása szükséges. A regisztráció a vendég személyazonosságának igazolását és a bejelentőlap aláírását jelenti. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján kötelező.
A szobakulcs átvételével egyidejűleg vendégünk elfogadja a szálloda házirendjét.
Recepció nyitva tartás: 00.00-24.00
Kijelentkezés
A távozás napján a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 10.00 óráig kérjük elhagyni, és a bejelentkezéskor kapott kulcskártyát a recepción leadni. A szoba későbbi elhagyása esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani. Amennyiben a távozás napján 16.00 óráig a szobát nem hagyják el, úgy egy teljes éjszaka szállásdíja kerül kiszámlázásra.
Távozás napján térítés ellenében van lehetőség tartózkodásuk meghosszabbítására, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. A hosszabbítás mindenkori érvényes áráról kérjük érdeklődjön a recepción!
Kérjük vendégeinket, hogy a szobából való távozásuk előtt győződjenek meg arról, hogy értékeik, személyes dolgaik ne maradjanak a szobában, valamint a mágneskártyát szíveskedjenek a fali tartóból kihúzni, áramtalanítva ezzel a szobát.
A távozás napján, a kijelentkezést követően wellness részlegünk ingyenesen használható. Ez idő alatt kérésre csomagszobát és wellness öltözőt biztosítunk. A szobában elhelyezett fürdőköpeny és törülköző is használható, melyet ép állapotban kell a szálloda elhagyásakor a recepción leadni.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy amennyiben foglalásukban megadott időpontnál korábbi napon szeretnék a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, a foglalás teljes időtartamának megfelelő díjat kötelesek megfizetni.
Szállodai tartózkodásuk ellenértékét legkésőbb a szállodából való végleges távozásuk előtt kötelesek a visszaigazolásban meghatározott módon kiegyenlíteni.
A fizetés bármilyen okból történő megtagadása esetén a szálloda jogosult a vendég szállodába bevitt dolgait visszatartani és azokon zálogjogát érvényesíteni.
Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli.
Az utólag felmerült és ki nem egyenlített díj összegét a szálloda a vendég bankkártyájára terheli.
Elfogadott fizetési eszközök, kedvezménykártyák, valutaváltás
– Készpénz (Forint, Euró)
– Bankkártya (MasterCard, Visa, Maestro)
– SZÉP-kártya (OTP, MBH, K&H)
Amennyiben a fentiek mellett bármilyen kedvezménykártyával rendelkezik, kérjük szíveskedjen előre jelezni, utólagosan kedvezményeket sajnos nem áll módunkban jóváírni.
A szállodában valuta pénzváltásra nincs lehetőség, recepciós kollegáink készséggel adnak információt pénzváltási lehetőségekről a közelben.
18 év alatti vendégek
18 éven aluli gyermek csak szülői- vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szállodában. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért.
A szálloda szolgáltatásait 18 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe.
A szálloda területén, rendezvényén 18 év alatti személy részére alkohol kiszolgálás nem történik.
Látogatók
A szálloda szobáiban csak a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak. Kérjük, hogy a látogatóikat a lobbyban szíveskedjenek fogadni. A külsős vendégek kizárólag a szálloda közösségi helyiségeiben tartózkodhatnak.
Vendégeink látogatójuk magatartásáért – ideértve az esetleges károkozást is – felelősséggel tartoznak. A látogató által vendégeinknek és/vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a szálloda kizárja.
A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég(ek) után a szálloda az aktuális napi árakon díjat számol fel.
Kisállatok
Kisállatokat nem fogadunk szállodánkban.
Parkolás
Szállóvendégeink gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a szálloda előtti nyitott parkolóban. A parkolóhelyek elfoglalása érkezési sorrendben történik.
Zárt parkolónkban térítés ellenében parkolhatnak, melynek díjáról és feltételeiről kérjük érdeklődjenek szállodánk recepcióján.
A parkolókban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni, a zárt parkolóban a gépjárművek megengedett sebessége max. 5 km/óra.
Ha vendégeink igénybe kívánják venni a parkolót, akkor bejelentkezéskor, a bejelentőlapon fel kell tüntetniük a jármű forgalmi rendszámát. Ennek megtagadása vagy elmulasztása esetén a parkoló nem vehető igénybe. Vendégeink az általuk másik parkoló autóban okozott kárért a károsultnak közvetlen felelősséggel tartoznak.
WIFI
A szállodában WIFI rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes. Vendégeink a WIFI csatlakozás jelszavát a szállodába való bejelentkezéskor, a kulcskártya átvételével egy időben kapják meg.
A WIFI folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a szálloda nem garantálja. A WIFI használata során vagy következtében vendégeink készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szálloda nem vállal felelősséget. A szolgáltatást vendégeink a saját felelősségükre és kockázatukra veszik igénybe.
Napi takarítás
A szálloda naponta egyszer, 9.00 és 15.00 között takarítja a szobát.
Amennyiben a szoba takarítását végzők ezen időszak alatt a szoba külső kilincsén „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szoba takarítását nem végzik el, ezért a vendég díjcsökkentést vagy kártalanítást nem követelhet.
Környezetvédelmi szempontból kizárólag a fürdőszoba padlózatára helyezett törülközőket cseréli a szálloda.
„Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető tábla
A szállodai alkalmazottak a szobatakarítást reggel 9 órától végzik folyamatosan.
Vendégeink a „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblának a szobaajtó külső kilincsére történő kiakasztásával határozottan jelzik, hogy a szálloda munkatársai ne zavarják, ne kopogjanak és ne lépjenek be a szobába.
A „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblácskát a saját felelősségükre és kockázatukra helyezik el a bejárati ajtó külső kilincsén. Ha a szálloda munkatársai vendégeink elutazásának napján a szobája kilincsén „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető táblát találnak, és telefonhívásunkra vagy kopogásra nem reagálnak, úgy munkatársaink 10.00 óra után bármikor bemehetnek a szobába.
Rendkívüli helyzetben (például tűz, terrortámadás stb.) előzetes telefonhívás nélkül, illetve amikor a szálloda a rendelkezésére álló információk alapján megalapozottan feltételezi, hogy a szobában a vendég élete, egészsége, testi épsége, vagyonbiztonsága veszélyben van vagy veszélyben lehet, és a vendég a szálloda telefonhívására nem reagál, úgy a szálloda munkatársai jogosultak bemenni a szobába.
A „Kérem, ne zavarjanak!” figyelmeztető tábla nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, sérelemért a szálloda nem vállal felelősséget.
Mosás, vasalás
A szálloda mosást, vasalást vállal, kérjük használja a szobai szekrényben elhelyezett szennyes-ruha zsákot és árlistánkat (09.00 óra előtti leadásnál 18.00 óráig elkészül).
Étkezések
Az étterem szolgáltatásait minden nap: 07.00-21.00 között vehetik igénybe.
A reggeli büféasztalos (önkiszolgáló) formában történik, az étterem svédasztalán található étel- és italválasztékból. A reggeli időpontja: 07.00 órától 10.00 óráig tart.
A félpanziós ellátás a reggeli mellett napi egyszeri főétkezést (vacsorát) jelent: érkezés napon vacsorával kezdődik, és elutazás napon reggelivel végződik. Vacsora esetén a félpanzió 18.00-20.30 óra között vehető igénybe. A félpanziós vacsora vagy ebéd létszámtól függően svédasztalos-, vagy négyfogásos étkezés menüválasztási lehetőséggel. A félpanziós vacsora italfogyasztást nem tartalmaz.
A szálloda a reggeli és vacsora büféasztalról korlátlan ételfogyasztást nyújt, azonban onnan sem étel, sem ital későbbi fogyasztás céljából nem vihető ki. Amennyiben a szálloda előzetes engedélye nélkül későbbi fogyasztásra ételt és/vagy italt visznek ki a reggeliző helyiségből, úgy a szálloda jogosult az étkezés árának 50%-t/fő/alkalom számlájukra terhelni.
Kérjük Önöket, hogy éttermünket az évszaknak megfelelő és az alkalomhoz illő öltözetben látogassák.
Ételallergia
Szállodánkban laktózmentes, gluténmentes élelmiszerekből készült, vegetáriánus és egyéb diétás étkezési lehetőséget is tudunk biztosítani. Kérjük vendégeinket, hogy speciális étkezési igényüket lehetőség szerint érkezés előtt jelezzék felénk. Szállodánk étterme allergén anyagok ismertetésével kapcsolatos dokumentummal rendelkezik, melyet megtalálnak a svédasztalon ill. étlapunkon is.
Egyéb fogyasztások
A szálloda területén az alapszolgáltatáson felül (reggeli és/vagy vacsora) fogyasztott ételek és italok a szobaszámlára terhelhetők, és az elutazás napján fizethetők. A nem a szállodában vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatják vendégeink, közösségi helyeken, étteremben, bárban, wellnessben nem megengedett.
Gyermekjátszó
A Gyermekjátszó a földszinten a Wellness részlegen található. Szolgáltatásait 6 éves korig szülői felügyelettel, 7-14 éves kor között önállóan vehetik igénybe a gyerekek.
A Gyermekjátszóban elhelyezett játékokat kérjük, mindenki saját korához illően válassza meg, és használja azokat rendeltetésszerűen. A Gyermekjátszó rendjét és tisztaságát őrizzük, rajzolni és festeni kizárólag a kijelölt táblákon és rajzlapon lehetséges.
Gyermekek és szüleik a Gyermekjátszóban elhelyezett tárgyakért felelősséggel tartoznak. Szándékos rongálásért az anyagi felelősség a rongálót, illetve annak szülőjét, gondviselőjét terheli. A Gyermekjátszóban kívánatos kulturált viselkedést és beszédet kérjük betartani, felnőttekkel és gyerekekkel szemben egyaránt. A Gyermekjátszót használó gyerekek minden esetben kötelesek betartani a játszószobai előírásokat, melyről az ismertetőt elolvashatják a Gyermekjátszóban kifüggesztett tájékoztatón. Az egészség megóvása érdekében beteg gyermek, vagy annak beteg felnőtt kísérője a Gyermekjátszót nem látogathatja.
Aki ezen házirendet megsérti, a Gyermekjátszó nyújtotta szolgáltatásoktól búcsúznia kell. és szállodai tartózkodása alatt többet nem veheti igénybe.
Elektronikus térfigyelő rendszer a szálloda területén
A szálloda területén, az épületen belüli, illetve kívüli mozgás megfigyelése elektronikus megfigyelő rendszerrel (kamerákkal) történik, mely során személyes adatokat tartalmazó képfelvételek készülnek. A kamerarendszert a szálloda működteti. A megfigyelések és a képfelvételek rögzítésének a célja az szálloda területén tartózkodó személyek életének, testi épségének, valamit a szálloda területén tartózkodó személyek, továbbá a szálloda által használt vagyontárgyak védelme.
Vendégeink a szálloda területére történő belépéssel és az itt tartózkodással hozzájárulásukat adják a képfelvétellel kapcsolatos adatkezeléshez, és elismerik az adatkezelési szabályzatban foglaltakat.
Szállodai eszközök, berendezések
Vendégeink kötelesek a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő, vagy extra takarítással járó kárt a szálloda felhívására, de legkésőbb a távozásuk előtt kötelesek megtéríteni.
A szálloda berendezési, felszerelési eszközei a szálloda területéről kizárólag a szálloda előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A szállodai szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a szálloda munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti.
Szállodai dolog elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a szálloda megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket.
A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását vendégeink kötelesek bejelenteni a szállodának. Vendégeink nem jogosultak a hibát saját maguk kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a szálloda kizárja. A javítás költségének megtérítése a vendég kötelezettsége, mely költséget a szálloda számlával igazoltan a vendégre terheli.
Biztonság
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden vendégünk köteles betartani. Tűzjelzés esetén az épületet azonnal el kell hagyni, a menekülési útvonalak értelmében, egymás testi épségére ügyelve!
Tűzoltó készülékek a szálloda folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén vendégeink kötelesek haladéktalanul riasztani a recepciót.
A szálloda épületében elhelyezett kézi tűzjelző berendezések indokolatlan használata miatti károkért a kár okozója, vagy annak törvényes képviselője anyagi felelősséggel tartozik.
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, valamint saját kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.
A szálloda jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó megállapodást azonnali hatállyal felmondani, ha nem rendeltetésszerűen használják a rendelkezésére bocsátott szobát (vagy a szálloda más területeit) illetve nem tartják be a szálloda biztonsági előírásait, rendjét.
A szálloda területére be nem vihető dolgok
A szálloda az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg:
- a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, -anyagnak minősített dolgok,
- a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok,
- tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői,
- hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog,
- pszichotrop anyag (kábítószer),
- nem a szállodában vásárolt élelmiszer, ital (ideértve alkohol tartalmú italokat is),
- különösen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy.
A szálloda a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető dolog bevitelét a szálloda területére.
Ha vendégünk a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a szálloda területére, azt a szálloda a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja.
Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a szálloda kizárja.
Vendégünk teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a szállodának.
Dohányzás
A szálloda nemdohányzó hotel. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein – a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata.
A dohányzás kizárólag az erre kijelölt helyeken megengedett, mely a szálloda bejárata előtti tér, illetve a kültéri medence kijáratánál kijelölt hely. Ezen helyszínek kivételével a szálloda egész területén tilos a dohányzás! Ennek figyelmen kívül hagyása 50.000 Ft extra takarítási és szagtalanítási díjat von maga után.
A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás, elektromos cigarettázás abbahagyására. Vendégeink, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a szálloda jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.
A vendég betegsége, halála
Amennyiben vendégünk a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a szálloda orvosi segítséget ajánl fel. Vendégünk a felajánlott orvosi segítséget saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe. Az orvos nem a szálloda alkalmazottja, megbízottja, közreműködője, a diagnózisért, az alkalmazott terápiáért, annak következményéért való felelősséget a szálloda kizárja. Vendégünk betegsége/halála esetén a szálloda a költségeinek megtérítésére tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
Vendégünk fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a szálloda felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival együtt saját költségén elhagyni. Fertőző betegség esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (A rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a szálloda orvost hív, és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)
Rendellenes magatartás
Vendégeink nyugalma érdekében a szálloda területén 22.00 óra után – kivéve a szálloda által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás, zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás, stb.
A szálloda területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére.
A szálloda munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget. Az első figyelmeztetés díjmentes, a második és harmadik figyelmeztetésért a szálloda egyenként 5.000 Ft összeggel terheli meg a figyelmeztetett vendég szobaszámláját. A harmadik figyelmeztetés után a szálloda jogosult a szállodai szerződést egyoldalúan, azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a szállodából visszafizetési és/vagy kártérítés kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani.
A szálloda kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása okoz más vendégnek.
Talált tárgyak
A talált tárgyakat a recepción kérjük leadni, ahol azt nyilvántartásba veszik. Az élelmiszert, élelmiszer jellegű cikkeket, gyógyszereket a szálloda megsemmisíti. A tárolható tárgyakat a szálloda 3 hónapig őrzi. Amennyiben a talált tárgy jogos tulajdonosa jelentkezik, személyazonosságát igazoló okirat felmutatásával és aláírásával veheti át a tárgyat.A postázható tárgyakat kérésre (a küldési költség Vendég általi megfizetését követően) postai úton juttatjuk vissza tulajdonosának.
A szálloda kártérítési felelőssége
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget. Kérjük, értékeiket a szobában elhelyezett széfben legyenek kedvesek elhelyezni!
Vendégünk a szálloda berendezéseit, wellness és egyéb szolgáltatásait rendeltetésszerűen, saját egészségi, fizikai, mentális állapotának tudatában és ismeretében használja, illetve veszi igénybe, ezért a nem rendeltetésszerű, illetve nem a vendég valós egészségi, fizikai, mentális állapotának megfelelő használatból, igénybevételtől eredő károkért való felelősségét a szálloda kizárja.
Vendégünk a saját felelősségére kérhet ébresztést, amely figyelmességi gesztus a szálloda részéről, az nem része a szálloda szerződés szerinti szolgáltatásának. A kért ébresztés elmaradásából vagy a késedelmes ébresztésből eredő károkért a szálloda nem vállal felelősséget.
Adatvédelem
Vendégünk a szobafoglalással és bejelentkezéssel az adatait személyes hozzájárulása mellett átadja a szállodának adatkezelésre, amely a szálloda adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint történik. A szálloda vendégünk jelenlegi, múltbéli, illetve jövőbeni hotelbeli tartózkodásáról harmadik személynek, ideértve a vendég közeli hozzátartozóit, kizárólag vendégünk előzetes írásbeli engedélye alapján ad tájékoztatást.
E tájékoztatási tilalom nem vonatkozik a jogszabály alapján történő megkeresésre. Vendégünk tudomásul veszi, hogy a szálloda jogszabály rendelkezése alapján köteles a megkereső hatóság részére a vendég megkeresésben kért személyes adatait kiadni, amennyiben annak jogszabályi feltételei fennállnak. A jogszabályon, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a szálloda nem emelhet kifogást.
Hibajelentés, egyéb információk
Végezetül kérjük kedves vendégeinket, hogy a szálloda működésével, a szállodai szobával, vagy más vendégek viselkedésével kapcsolatos bármilyen észrevételüket a recepción haladéktalanul jelezni szíveskedjenek, hogy a megoldás a lehető leggyorsabban megszülethessen. Utólagos észrevételeket nem tudunk hatékonyan kezelni. Segítségüket, együttműködésüket előre is köszönjük!
További kérdés esetén
További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz!
Kellemes időtöltést kívánunk szállodánkban!
Üdvözlettel,
Geiger Violetta
szálloda igazgató
Siófok, 2025. május 16.